Monthly Archives: Φεβρουάριος 2024

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΕΩΦΥΣΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ

Οι μαθητές/μαθήτριες της Γ’ – Δ’ τάξης, στο μάθημα της γεωγραφίας, προχώρησαν στην κατασκευή γεωφυσικού χάρτη της Θράκης από χρωματιστή πλαστελίνη. Μέσα από τη βιωματική αυτή δράση, οι μαθητές/μαθήτριες εξοικειώθηκαν με τους γεωγραφικούς όρους ξηράς και θάλασσας και γνώρισαν καλύτερα το γεωγραφικό διαμέρισμα στο οποίο διαβιούν.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

Σας ενημερώνουμε πως οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2024-2025 θα γίνονται από 1/3/2024 έως 20/03/2024.

Δικαίωμα εγγραφής έχουν όσα παιδιά γεννήθηκαν το 2018.

Ο γονέας υποβάλλει αίτηση εγγραφής στο γραφείο της διεύθυνσης του σχολείου. Κατά την υποβολή της αίτησης, κατατίθενται στο σχολείο τα παρακάτω δικαιολογητικά:

  1. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) συμπληρωμένο από τον γιατρό (δίδεται από το σχολείο),
  2. Βιβλιάριο εμβολίων του παιδιού,
  3. Πιστοποιητικό γέννησης του παιδιού,
  4. Γνωμάτευση ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., στην περίπτωση που υπάρχουν μαθητές/μαθήτριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες,
  5. Αίτηση-Δήλωση για το ολοήμερο σχολείο.

Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 25320 41855, 698 0533345

Email: mail@1dimmeionlykeiou.rod.sch.gr

H Διεύθυνση του σχολείου

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΓΟΝΕΙΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Την Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 στις 18.00, πραγματοποιήθηκε επιμόρφωση στους γονείς μαθητών/μαθητριών του σχολείου μας πάνω σε θέματα συνεργασίας γονέων με το σχολείο. Πραγματοποιήθηκε διάλογος και συζητήθηκε ο σημαντικός ρόλος της συνεργασίας σχολείου – οικογένειας στην υγιή γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών. Τη δράση διηύθυναν και συντόνισαν από κοινού οι κυρίες Σερήφ Σερικέ και Παπαπούλια Ελισάβετ.

Επιμόρφωση σε μαθητές/ μαθήτριες πάνω σε θέματα σχολικού εκφοβισμού

Tην Τρίτη, 30 Ιανουαρίου 2024 έγινε επιμόρφωση στους μαθητές/μαθήτριες του σχολείου μας πάνω σε θέματα σχολικού εκφοβισμού και ισότητας από την ψυχολόγο κα Σερικέ και την κοινωνική λειτουργό κα Παπαπούλια Ελισάβετ. Μέσα από τη δράση φιλοδοξούμε να βελτιώσουμε το κλίμα συνεργασίας και ισότητας μεταξύ των μαθητών/μαθητριών.